Cik aDIk BerKAtA - KatA...


OleH kerana aku hanya dua beradik..Aku memang dipanggil ADIk di dalam keluarga...Sampai sekarang, bila dapat anak buah pun...cumanya,nama ku ditukar sebagai " CIK AdIK " ...

Sunday, July 24, 2011

         Elow2....salam semua.. =) Hope korang semua sihat sejahtera hendaknya....Today is Saturday..Pagi2 bangun macam biasa..pergi keja.. Mood : bosan, malas layan customer n nk tidoo..haha
          Patot petang tadi dh pegi jog kt TASIK CEMPAKA,BAnGI...but suddenly its rainning..kena duk umah balik...aisshh....!!boRink2.. =( nk tengok BOla,tak dapat...TV kena kontrol..!
Sementara nak tunggu turn tgok Tv..meh layan nie jap..huhu membuang rase bosan dalam bilik..huhu
( tak penah aku wat macam nieh.. )
           
           hanYA denGAn SMs..
           deTik mulanya perhubungan kau dan aku..
            Antara kita..
           tidak pernah berjumpa...hanya
            SmS dan CAll  saHajA
           menJadi penYatuan kita..

           CukUp 4 tahUn kita bersahabAt..
           BanYAk benDA kita Lalui berSAma..
           PerasaAn pun Mula BErtukAR..
           Dari saHabat menJAdi KEkasih..
           Kau menAbur Janji manis...
           Amat inDah impiaN yang kaU ciptaKan untUk ku..
           SehinggA aku MUla meneriMa dikAu
           menJadi sepAruh hiDup ku..

           TApi malAng..KAu mensiA-siAkan pEluang
            Yang Aku beRi kan..
            HUbunGAn YAng AKu anGGaP berKEkalan..
            Kau HanCUrkAN...
           MudAh paDA kAu meLUahkan KAta PuTus..
           Kau BuanG Aku Tanpa peRAsaan DaLam HatimU..
           LAntAs MemBawa DiRi ..MEncARI siNAr Baru..

           kINi..kaU mulA datanG kemBali paDa ku..
           Seakan- akAn menYalahi akU denGAn ape Yang tErjaDi..
           Kau MArah aku menCipTA keBahagIAn denGAn si Dia..
           TidAk inGAtkah diKAu siaPA YAng membUAt kaTa putus?..
           Pergila kasih...cipTA meMory baru...
           Jangan KAu menGhampiri akU....

           Amacam?huhu puisi mengarut dari akma..hahah mcm sengal jer..!! hoisshh!! puisi nie sekadar suke2 k..tiada terkait mahupun terpaut dengan sape2.. =) just test bakat ( konon)..hoho =p

         Orang kate akma jiwang..haha tak pernah kot rasenya...cuma sifat akma full with LOVE..huahua ntah maner datang jiwang tu akma tak tau...cuma ape yg akma tau..akma bg Hadiah  dekat FamiLy n KawaN2, tanda sayang n berhrganya diorg. dlm hidup akma.( dikira jiwang ker ?? aDoiyaii..hehe )
        
        Pelik gak..mcm ner orang bley ckp akma jiwang..even bf mahupun exbf pun akma tak penah bagi puisi mcm nie..apetah lagu cintan...haha memang mengarut..!! ok..full stop..! berenti untuk hari nie..bsok akma kena bangun pagi nk g Beranang plak..adioss...!! =)
        

No comments:

Post a Comment