Cik aDIk BerKAtA - KatA...


OleH kerana aku hanya dua beradik..Aku memang dipanggil ADIk di dalam keluarga...Sampai sekarang, bila dapat anak buah pun...cumanya,nama ku ditukar sebagai " CIK AdIK " ...

Sunday, January 23, 2011

Argghhh.... =(

            Salam semua..sory yer..kali nie tak der pape nk dcterkan..just trasa lonely sgt2....dats y sy..AARRGGGHHHH!!! tak tau nape....ari nie trasa mcm nk marah pun ader...nk ngis pun ader...aisshhh..mcm2 la....kpla runsing....  =(  ....
        
           Sukar nya meluahkan perasaan sebenar..ape yg tersimpn di hati berbeza dgn pndpat fikiran..mgapa tiada kata sepakat..??mengapa kata hati bercanggah dgn kata fikiran?? arrrggghhhh!!! ssah utk mncari jawapan yg tersembunyi..
  
           Melainkan bler bersemuka n mluahkan sgala rasa yg dipendam slama nie..tpi bkn mgharapkn jawapan ngatif... pertemuan dibuat utk mbuat kta spakat...bkn utk mnjdikan isu untk diperbesarkan lg..
Disaat kite memerlukan dia..dia pergi mninggalkn kite..mbiarkn diri keseorangan..

           Puas dipikir...puas mncari...mgkin ini jln yg terbaik....sgalanya ditentukan olehNya...aku terima,wlaupun sakit di hati tiada sape yg pduli..ape yg ku harapkan..adalah jalan yg terbaik.. " TAPI BUKAN AKU.." btul kah bkn aku org nya??  =(

          



                                                                  
         

No comments:

Post a Comment