Cik aDIk BerKAtA - KatA...


OleH kerana aku hanya dua beradik..Aku memang dipanggil ADIk di dalam keluarga...Sampai sekarang, bila dapat anak buah pun...cumanya,nama ku ditukar sebagai " CIK AdIK " ...

Tuesday, August 17, 2010

akTiviTi maLam..mendaki JabbaR nUr ( di maKKah )

 tdi korg dh tgok Jabbar Rahmah,kn??..skng kite check in ke JabBar Nur plak..huhuhu utk pgtahuan semua..JaBbar Nur merupakn bukit yg terletaknya Gua HiRa'..gua nie la tmpt turunnyer wahyu perTama buat Nabi MuHammad s.a.w..kmi mgmbil msa hmpir 2jam (if tak slap ler) nk naik bukit nie..


bler trun..maik aihh..!!!tak longgar plak lutut nie..huhuhu dier pnya cerun nk turun tue..wat kite ketaq lutut..huhuhu alhamdulilah...akma n bebrapa jemaah lain slamat naik n turun dr JabBar nuR nie..joM lyn pic lg..heheehe..




mak akma pun smngat nk join..tpi blum smpai puncak,tyar dh pncit..huhuu tak larat mak cik oit..!!huhu
dah smpai puncak...me..mnje..n k.iera...
k.iera..along...mnje....
kiMi..Hji Burn...alonG..EpuL...FahMi..














akHIrnya..sampai jgak ke daLaM guA Hira'...so berehat sebntar lorr...huhu

2 comments:

  1. kema nk panjat jabbar nur tu ade track dia ke? mcm tangga2... bestnyee nengok..

    ReplyDelete
  2. salam..ader..tpi tngga dier tak btul lar..just like bongkah batu bata yg disusun..pnat tpi seronok..tue nk turun tu gyat sikit..coz batu dier ader yg tinggi ader yg rendah..tak sama mcm tgga umAH..HIHI kiter dh plan nk g lg skali lg 2thun..yok g samer2..hihhi

    ReplyDelete